CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, August 29, 2010

shOw me de way kpd sakinah MU

salam,, =(
this my 1st entry 4 this august... bz sangat...
makin jauh Ramadhan MU,, makin nak meninggalkan,, makin kuat KAU bagi ujian... macam cerita Mutiara Hati jek... hee~ kalau masih ingat la watak-watak spt cikgu arini,, mas aji,, n their kid,, nabila... (ampuni nabila Ya Allah)...
cite 2 kan cerita keperitan mereka melalui hari2 dan ujian... include time Ramadhan...

masyaAllah,, Astarfillah,, aku tidak minta untuk di lahir kan begini... tetapi kenapa ada insan yang menghina ciptaan MU ini??? menghina ciptaan MU sama seperti menghina MU... nauzubillah... Allah Jamil... hanya Engkau miliki sifat kesempurnaan... ampuni dia Ya Habib... ampuni hamba juga... keluarga2,, rakan2,, dan semua saudara2 ku yang di naungi di bawah langit MU ini... lembutkan hati2 kami... dekatkan hati ini padaMU...

seperti biasa,, kurniakan hamba kekuatan untuk hadapi dunia ini... Ya Karem,, aku hampir tewas... "lailahailallah" menjadi kekuatan... teguh kan kaki dan hati ini!!!

e2 la yang selalu aku mohon... sbb e2 yang sangat aku damba... perkenankan Ya Rabbi...

world,, im sorry... T_T pls,, forgive me...
aku akn cube jadi macam dia nak... dgn bantuanMU ya Azim... promis!!!

0 comments: